تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

مواد کاهش دهنده اشتها

مقالات (عمومی)
مواد کاهش دهنده اشتها

مواد کاهش دهنده اشتها :

در دوره ای که چاقی بسیار شایع شده و باعث نگرانی رو به گسترشی در بین مردم جامعه بشری ، متخصصین و پزشکان ، مسؤلین بهداشت و درمان و صنعت تولید مواد غذایی شده است ، توجه به شیوه های کاهش دریافت انرژی و مواد کاهش دهنده اشتها امروزه به شدت رو به افزایش است .

انباشت بیش از اندازه بافت چربی سبب کاهش کیفیت و کمیت زندگی میشود . چاقی سبب بیماریهایی همچون دیابت و بیماری قلبی ، فشارخون و سکته و  انواع سرطان و امثالهم میشود .

کاهش وزن از عواملی است که جمعیت زیاد بشری امروزه در جهان نگران آن هست افراد زیادی با کاهش وزن در گیر هستند .

چندین شیوه برای کاهش دریافت انرژی وجود دارد که شامل کاهش میزان انرژی مواد غذایی مورد مصرف روزانه ،  تولید و مصرف غذاهایی با اندازه کوچک تر و خوردن مواد محرک احساس سیری و مواد کاهش دهنده اشتها می باشد .
سیری معمولا به فرایندی اشاره دارد که از طریق احساس « پر بودن » معده ، باعث خاتمه دادن به یک وعده غذایی و در نتیجه ایجاد فاصله بین وعده های غذایی و دریافت کمتر کالری میشود .

چند نمونه مواد کاهش دهنده اشتها :

چندین ترکیب به عنوان محرک احساس سیری معرفی شده اند و بعضی از آنها برای افزودن به مواد غذایی طبیعی مانند انواع سوپ و ماست امروزه در دسترس ما هستند .
از موادی که ادعا شده است باعث تشدید احساس سیری می شوند ، میتوان به گلیکولیپیدهای گیاهی ، آمیدهای اسید چرب و اسید پینولنیک موجود در روغن دانه کاج گره ای اشاره نمود .
از جمله مواد دیگر محرک احساس سیری و پر بودن معده ، امولسیونی از مخلوط فراکسیونهای تصفیه شده روغن حاصل از پالم و یولاف میباشد .
این امولسیون اولیبرا نامیده شده و تحت نامهای مختلفی به فروش می رسد ، طوری که زمان احساس سیری را طولانی تر میکند و منجر به کاهش دریافت انرژی و کالری در وعده های بعدی می شود .

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید