تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

غنی سازی بیسکویت با فیبر

مقالات (عمومی)
غنی سازی بیسکویت با فیبر

غنی سازی بیسکویت با فیبر :

طی سالهای اخیر بحث فیبر در مواد غذایی و  غنی سازی بیسکویت با فیبر اهمیت زیادی پیدا کرده است. علاوه بر نقش فیبر در رژیم غذایی ، می توان به نقش بازدارندگی آن در بروز سرطان روده بزرگ ، و نیز ناراحتی های قلبی اشاره کرد.
فیبر یولاف نقش مهمی در این زمینه دارد. هر چند از فیبرهای گوناگونی نیز می توان استفاده کرد. بیسکویت هایی که حاوی آرد تیره و یا کامل، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

هم اکنون انواع مختلفی از فرآورده های کم فیبر تا فرآورده های پر فیبر موجود هستند.
فیبرها به عنوان یک پرکننده از توسعه شبکه گلوتن در خمیر عمل آمده جلوگیری می کنند. بنابراین تولید بیسکویت یا کراکر از آرد حاوی فیبر نسبت به آرد سفید خالص و یا بدون فیبر با ساختار بافت یکسان بسیار مشکل است.

دستورالعمل فرآورده های دارای چربی، شکر و نمک کم :

پیشرفت های زیادی در جهت فرآورده های سنتی کم کالری هستند، حاصل شده است. در آمریکا این فرآورده ها تحت عنوان غذاهای لایت شناخته شده اند.
برچسب های بیسکویت ها بسیار متنوع هستند و به منظور جلوگیری از ادعاهای گمراه کننده و اشتباه قوانینی در این زمینه وجود دارد.
از ادعاهای متداول می توان به موارد: بدون چربی، کم چربی، چربی کاسته شده،  عاری از چربی، بدون افزودن شکر و کم کالری اشاره کرد.
این دسته از فرآورده ها بیشترین سهم از بیسکویت های رژیمی را به خود اختصاص می دهند. این فرآورده ها جهت استفاده افرادی که خواهان رژیم غذایی هستند و بیماری خاصی ندارند تهیه شده است.
در رژیم غذایی کنترل شده، مصرف بیسکویت هایی که بعضی از مواد آن تقلیل یافته بسیار مفید است. البته پزشکان همواره در مورد افرادی که بدون راهنمایی رژیم می گیرند، ابراز نگرانی می کنند.
با این حال بهتر است افرادی که از مشکلات اضافه وزن رنج می برند به هیچ عنوان بیسکویت مصرف نکنند. اما بازار بیسکویت های کم کالری در این زمینه بسیار فعال و موفق عمل کرده است.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید