تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت
مقالات (عمومی)
پاستا
جدول محتوای این صفحه پنهان

پاستا :

در هر فروشگاه در بخش مربوط به غذاهای سرد، انواع پاستا تازه به نمایش گذاشته می شوند. این محصولات دارای بسته بندی تحت خلا می باشند تا تازگی آنها حفظ شود. نگرانی اصلی در مورد این محصولات مهاجرت رطوبت از محصول با رطوبت بالا مانند سس به محصول با رطوبت پایین مانند پاستا است زیرا این امر منجر به مرطوب شدن بیش از حد آن می گردد.
یک راه برای حل این مشکل، نگهداری پاستا به صورت مجزا از سس است. با توجه به اینکه انواع پاستا، محصولاتی با رطوبت متوسط می باشند، نسبت به اکثر میکروب ها به جز کپک ها حساس نیستند اما بسته بندی آنها در بسته حاوی اکسیژن کم و یا بدون اکسیژن (تحت خلا) از رشد کپک ها جلوگیری می کند.
پاستای تازه به بیاتی حساس بوده، بنابر این عمر ماندگاری این محصول در حدود دو تا سه هفته است. برخی از ترکیبات همراه پاستا مانند سس گوجه فرنگی ، پنیر و سس های گوشت نیاز به روش های نگهداری مخصوصی دارند.
امروزه انواع مختلفی از محصولات پاستای تازه و راحت از نظر مصرف در دسترس هستند.

رستوران ها :

 در رستوران های معمولی راحتی بیشتر از طریق آماده سازی غذا از قبل و صرفه جویی در زمان حاصل می شود.

اگرچه بسیاری از مصرف کنندگان گمان می کنند که مواد غذایی در محل و بدون آلودگی تهیه می شود اما بسیاری از این مواد ممکن است در مکانهای دیگر تهیه شده باشند و قبل از عرضه کردن، تنها حرارت دهی شده یا از ظروف خود خالی شوند.

بسیاری از مواد غذایی، از پیش غذاها گرفته تا غذاهای اصلی و دسرها در سالن های تولید و در شرایطی که به دقت کنترل می شود تهیه شده و به صورت منجمد به رستوران ها تحویل داده می شوند. در رستورانها متوجه شده اند که مزیت محصولات منجمد در پایداری و سلامت آنها است.

اگرچه ممکن است بخشی از طعم یا خصوصیات کیفی به دلیل این مسئله از دست رفته باشد اما اکثر مصرف کنندگان به اندازه کافی از کیفیت محصولات لذت می برند.

مشکلات مربوط به سلامت غذا می تواند ناشی از موادی باشد که در محل آماده شده اما به اندازه کافی پخته نشده اند و یا مربوط به آلودگی های متقاطعی باشد که بین مواد غذایی نپخته و گوشت خام حاصل شده است.

بسیاری از افراد خارجی از اینکه رستوران های آمریکایی غذا را در مقادیر زیاد عرضه کرده و پرخوری را ترویج می کنند، گله مند هستند.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید