تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

آشنایی با ۱۱ فایده شیرخشک

مقالات (عمومی)
آشنایی با ۱۱ فایده شیرخشک

از زمانی که پودر شیرخشک تولید و عرضه شده است سال ها میگذرد. از آن روزها به  بعد شیرخشک تنها برای کودکان و نوزادان شیرخوار نیست و به طور گسترده در بخش های مختلف صنایع غذایی از پودر شیرخشک استفاده میشود. علاوه بر این در حالی که تعداد کمی از افراد جامعه برای حفظ سلامتی خود شیر مایع را به صورت روزانه مصرف میکنند،  اکثر آنها به تدریج در تلاشند شیر خشک را به رژیم غذایی خود اضافه کنند. شیر خشک فواید یادی دارد که به هیچ وجه نباید از آنها چشم پوشی کرد. در این مقاله تلاش شده که کاربران را با دست کم ۱۱ فایده شیر خشک آشنا کنیم.

۱۱ از فواید سالم شیرخشک

به بهبود بیماری ها کمک میکند

برای بیمارانی که در طول دوره نقاهت هستند، تهیه شیر خشک و مصرف آن می تواند روند بهبودی را ازفزایش دهد. شیرخشک حاوی مواد مغذی مهمی است که به بیماران کمک می کند تا سلامتی از دست رفته خود را بازیابند و به بهبودی موثرتر آن ها کمک می کنند.

مقدار کافی پروتئین دارد

تقریباً ۱۰ گرم پودر شیر حاوی حدود ۱ گرم پروتئین است. از این رو ، مصرف منظم این مقدار می تواند به ترمیم بافت و عضلات در حد مطلوب کمک کند. برای کسانی که برنامه های تناسب اندام دارند و به منبع مداوم پروتئین نیاز دارند، بهترین کار این است که شیر خشک را نیز به برنامه های خود اضافه کنید.

فواید شیر خشک

در لحظه به شما انرژی میدهد

بسیاری از ورزشکاران و رقصندگان ادعا کرده اند که تمایل دارند از مصرف یک بسته کوچک پودر شیرخشک به عنوان یک عامل انرژیزای فوری استفاده کند. از این رو ، آنها تمایل دارند که برای مقابله با خستگی در حین تمرین بسته های کوچک شیرخشک را به همراه داشته باشند.

به تقویت استخوان ها کمک می کند

پودر شیرخشک حاوی مقدار کافی مواد معدنی، ویتامین D ، کلسیم ، منیزیم و فسفر است که به تقویت استخوان ها و ساخت استخوان هایی  سالم تر کمک می کند. حفظ سلامتی استخوان ها برای جلوگیری از هرگونه مسئله استخوان در آینده مهم است. بنابراین این یکی از مزایای شیرخشک است که با توجه به افزایش سن ، تراکم استخوان در زنان کاهش یافته و شیر غنی از کلسیم ، سلامت استخوان را بهبود می بخشد.

سلامت پوست را بهبود می بخشد

پودر شیرخشک و سایر محصولات لبنی به طرز حیرت انگیزی حاوی مقدار کافی ریبوفلاوین هستند که به حفظ سلامتی پوست کمک می کند و همچنین به بهبود موثر سلول های پوست نیز کمک می کند. مصرف منظم پودر شیر به هر شکلی به شما کمک می کند بدون هیچ مشکلی به پوستی بی عیب و نقص دست یابید.

یک مکمل غذایی عالی برای خانم های باردار

نوشیدن شیرخشک به خصوص برای خانم های باردار یک انتخاب شگفت انگیز در طول حاملگی آن ها است. از آنجا که هضم آن آسان تر است، شیرخشک برای زنان باردار نوشیدنی بسیار مطبوعی است. آنها می توانند پودر شیر را با خود در هر جایی حمل کنند و هر زمان که خواستند بدون کاهش ارزش تغذیه ای ، آن را مصرف کنند.

به بهبود خواب و حتی به خواب رفتن بهتر شما کمک میکند

اگرچه این یک واقعیت اثبات شده نیست، اما بسیاری از مردم اعتراف کرده اند که نوشیدن شیر در واقع به آنها کمک کرده تا یک چرت و یا یک دوره خواب مناسب داشته باشند. آماده کردن پورد شیرخشک ظاهراً به افرادی که از بی خوابی رنج می برند کمک می کند و در نتیجه به آنها خواب آرامتری می دهد.

همراه سالم مسافرت های شما

اگر عادت دارید که روزانه شیر بخورید و مسافرت هم میروید حما شیر خشک بخرید. مصرف شیر خشک در هنگام مسافرت باعث میشود که همان اندازه پروتئین که در شیر طبیعی وجود دارد را با شیرخشک تامین کنید و خللی در دریافت پروتئین شما ایجاد نشود. از این رو، هنگام سفر بسته های کافی شیر خشک را به همراه داشته باشید. این مزیت اصلی شیرخشک است و به این دلیل ساخته شده است که می توان آن را به راحتی و به هرکجا منتقل کرد بدون این که ارزش غذایی آن به خطر بیفتد. (اما شیر طبیعی این ویژگی را ندارد)

آب بدن را تامین میکند

در تابستان های بسیار گرم، نوشیدن شیر می تواند بدن شما را آبرسانی کرده و هیدراته نگاه دارد. مهم نیست که کجا باشید، شما همیشه می توانید شیر خشک را در بسته های کوچک حمل کنید و آن را با آب مخلوط کرده تا در تمام تابستان ها بدن خود را به خوبی هیدارته نگه دارید. اغلب افرادی که مسافرت های طولانی مدت به مناطق گرم وخشک دارند معمولا قوطی های پودر شیشه خشک را به همراه خود دارند.

یک نوشیدنی خوشمزه است

باور کنید یا نه، شیرخشک طعم و مزه نوشیدنی های سرد و گرمی مانند قهوه، چای و میلک شیک را افزایش داده و بهتر میکند. با بهبود طعم و مزه نوشیدنی ها، افراد بهتر و با دلی خوش تر میتوانند نوشیدنی های مورد علاقه خود را نوش جان کنند.

به هضم غذا کمک میکند

گفته می شود که مصرف شیرخشک سیستم گوارش کودکان و بزرگسالان را به طور یکسان بهبود می بخشد. در تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده، مشخص شده است که لاکتوز (که بیشترین کربوهیدرات موجود در پودر شیرخشک است) با جلوگیری از ایجاد اختلالات گوارشی باعث بهبود هضم و اثربخشی بیشتر جذب میشود.

از کجا پور شیرخشک به صورت عمده خریداری کنیم؟

چناچنه مایلید که به صورت عمده برای کسب و کار خود یا مصارف دیگرتان پودر شیرخشک خریداری کنید میتوانید با ما در جهان شیمی تماس بگیرید. جهان شیمی نه تنها مواد اولیه در صنایع غذایی را عرضه میکند که تمام مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع دیگر را نیز تامین میکند.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید