تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

مزایای مصرف و خرید و فروش پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان

شیمیایی
مزایای مصرف و خرید و فروش پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان

پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان یکی از انواع  کلر داخلی بسیار باکیفیت است که می توان از آن برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان در واقع  هیپوکلریت کلسیم Ca(OCl)2 است که با خلوص ۶۵ درصد تولید و به بازار عرضه می شود.

از این پودر کلر می توان برای ضدعفونی آب استخر، تصفیه آب آشامیدنی و در صنعت نساجی و کاغذ سازی برای سفید کردن استفاده کرد. هیپوکلریت کلسیم که با نام پرکلرین نیز شناخته می شود در  بسته های ۴۵ کیلوگرمی به صورت گرانول عرضه می شود. شما می توانید پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان را به صورت حضوری یا اینترنتی به راحتی با قیمت کمتر نسبت به انواع کلر وارداتی تهیه نمایید.

همکاران, فروشندگان لوازم استخر و تصفیه آب و مصرف کنندگان محترم انواع قرص کلر و انواع پودر کلر در تهران و کرج و مشهد و اصفهان و سراسر ایران, بهترین قیمت قرص کلر و پودر کلر بالاترین کیفیت کلر تضمین شده در ایران را به دلیل واردات مستقیم و نماینده انحصاری بودن شرکت جهان شیمی همیشه از ما بخواهید.

انواع کلر موجود در ایران

  • قرص کلر ۹۰% (TCCA)
  • پودر کلر ۹۰% و ۱۰۰% (SDIC)
  • پودر کلر ۷۰% (هیپو کلریت کلسیم)
  • پودر کلر ۶۰% و ۶۵% (هیپو کلریت کلسیم)

قرص کلر ۹۰% (TCCA)

تری کلرو ایزو سیانوریک اسید یا قرص کلر بهترین مدل کلر از نظر کیفیت و راحتی استفاده است و کمترین آسیب به بدن شناگران استخر وارد می کند. البته در ایران نوع قلابی آن کلر ۶۰ و ۶۵ درصد است که فشرده به صورت قرص در آمده است و کیفیت افتضاحی دارد. شایان ذکر است که حلالیت قرص کلر اصل ۱۰۰% می باشد و لرد و باقی مانده ای ندارد. 

پودر کلر ۹۰% و ۱۰۰% (SDIC)

پودر کلر ۹۰ درصد و ۱۰۰ درصد , سدیم دی کلرو ایزوسیانورات (SDIC) نیز بهترین کلر کیفی در دنیا است به طوری که در کشورهای پیشرفته دنیا مثل کانادا و آمریکا بیشتر کلر مصرفی آنها سدیم دی کلرو ایزوسیانورات است.

 

پودر کلر 70% (هیپو کلریت کلسیم) آکوافیت
پودر کلر ۷۰% (هیپو کلریت کلسیم) آکوافیت

پودر کلر ۷۰% (هیپو کلریت کلسیم)

کلر آکوافیت هند و کلر استار و نای کلن ژاپن از این نوع کلر است حلالیت کامل ندارد به خصوص در نوع کلر هندی آکوافیت باقی مانده و لرد دارد که در استخرهای شنا اذیت کننده می شود و سبب کدورت آب استخر می شود .

پودر کلر 60% و 65% (هیپو کلریت کلسیم)
پودر کلر ۶۰% و ۶۵% (هیپو کلریت کلسیم)

پودر کلر ۶۰% و ۶۵% (هیپو کلریت کلسیم)

تمام کلرهای تولیدی در ایران از این نوع می باشند. کلر پارس کلر تبریز و کلر نیرو کلر اصفهان و کلر کلران سمنان همگی از این نوع کلر هستند که حلالیت کامل ندارند و کیفیت پایینی برای استخر شنا دارند و باعث کدر شدن آب استخر می شوند. اما بهترین گزینه برای تصفیه آب مصرفی در شهرها و روستاها میباشد به طوری که ۹۹% کلر مصرفی در تصفیه خانه های شهری و روستایی از کلرهای ایرانی میباشد.

معرفی پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان

ضد عفونی آب بخش مهمی از هر طرح اضطراری است. یکی از تکنیک هایی که اغلب توصیه می شود ضدعفونی آب با استفاده از سفید کننده کلر است. مشکل کلر معمولی به عنوان ضدعفونی کننده این است که از زمان تولید فقط ۶ ماه ماندگاری دارد. کلر در طول ذخیره سازی به تدریج ضعیف و ضعیف تر می شود، به این معنی که سفید کننده های قدیمی قدرت از بین بردن باکتری ها و ویروس های موجود در آب را ندارند. در عوض هیپوکلریت کلسیم پودر شده یا گرانولی تا ۲ سال ماندگاری دارد.

یک کیسه یک کیلویی هیپوکلریت کلسیم می تواند هزاران گالن آب را ضدعفونی  کند. یک کیسه کوچک یک پوندی بسیار قدرتمند است و یک چهارم قاشق چای خوری پودر هیپوکلریت کلسیم خشک می تواند ۵۵ گالن آب را ضد عفونی کند. برای ضدعفونی مقادیر کمتر آب، باید محلول کلر ۵ درصد تهیه کنید.

هیپوکلریت کلسیم یک گزینه موثر برای ضد عفونی آب است و معمولا به عنوان «شوک استخر» فروخته می شود. معمولاً به شکل پودر یا گرانول حاوی ۶۵٪ هیپوکلریت کلسیم و سایر نمک ها خرید و فروش می شود.

مزایای استفاده از پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان

هیپوکلریت کلسیم نسبتاً پایدار است و کلر موجود در آن بیشتر از هیپوکلریت سدیم (سفید کننده مایع) است. این ماده جامد سفید رنگ است (اگرچه نمونه های تجاری زرد به نظر می رسند) که به صورت گرانولی یا قرص به آب استخر اضافه می شوند تا میکروب هایی را که می توانند شناگران را بیمار کنند، از بین ببرد.

این ترکیب به دلیل تجزیه آهسته آن در هوای مرطوب  به شدت بوی کلر می دهد. این ماده در آب سخت زیاد حل نمی شود و ترجیحاً بیشتر در آب نرم تا متوسط ​​ استفاده می شود.

عموماً  گرید تجاری آن با خلوص ۶۵ درصد غلظت کلر، مخلوط  با سایر مواد شیمیایی موجود مانند کلرید کلسیم و کربنات کلسیم تولید به فروش می رسند. این ترکیب به دلیل داشتن غلظت نسبتاً بالایی از کلر، به غیر از سفید کننده مایع، مقرون به صرفه ترین ضد عفونی کننده کلر است.

استفاده از هیپوکلریت کلسیم برای ضدعفونی یک فرآیند نسبتاً ساده و مقرون به صرفه است که نیازی به تخصص فنی گسترده ای ندارد. گرانول های هیپوکلریت کلسیم یک ضد عفونی کننده قوی هستند. تقریباً ۹۹.۹ درصد از کل میکروب ها (باکتری ها ، ویروس ها و کپک ها) را از بین می برد.

کاربردهای پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان

  • برای ضدعفونی کردن استخرهای عمومی استفاده می شود.
  • برای تصفیه آب و فاضلاب به طور گسترده استفاده می شود.
  • به عنوان جایگزین هیپوکلریت سدیم استفاده می شود.
  • از آن برای افزایش واکنش های لوفرم در طول تولید کلروفرم استفاده می شود.
  • به عنوان عامل خشک کننده، تقویت کننده وعامل نگهدارنده استفاده می شود.
  • به عنوان  ماده خنثی کننده استفاده می شود.
  • تصفیه آب صنعتی شامل برج های خنک کننده، برای کلرزنی، ضد عفونی، اکسیداسیون و موارد دیگر
  • تصفیه آب بازیافتی شامل مخازن، مخازن ذخیره و تصفیه خانه ها
  • فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی
  • نظافت و ضدعفونی کردن سطوح
  • پردازش خمیر و کاغذ
  • ضدعفونی استخرها و آبگرم

کلر ایرانی نیرو کلر به طور گسترده ای به عنوان سفید کننده برای سفید کردن الیاف، پارچه، چوب، خمیر و ابریشم استفاده می شود. همچنین در مواردی که مواد رادیواکتیو یا نشت مواد شیمیایی سمی وجود دارد به عنوان ضدعفونی کننده سطح مورد استفاده قرار می گیرد.

ملاحظات بهداشتی و ایمنی پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان

صرف نظر از نگهداری استخر خصوصی یا عمومی، رعایت نکات ایمنی هنگام کار با این ماده شیمیایی ضروری است. اگر شما می خواهید استخر خود را ایمن و سالم نگه دارید ابتدا باید از خود محافظت کنید.

اگر لباس های شما آلوده به هیپوکلریت کلسیم شد باید لباس های خود را سریع تعویض کنید. لباس های آلوده را مستقیما به اتاق لباسشویی ببرید و با سایر پوشاک مخلوط نکنید. همچنین در صورت تماس با چشم یا پوست حین رقیق سازی فورا محل را با آب فراوان شستشو دهید.

قیمت خرید و فروش پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان

این ترکیب شیمیایی توسط شرکت نیرو کلر اصفهان و شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی به بازار عرضه می شود. قیمت کلر ایرانی نسبت به انواع خارجی قیمت مناسب تری دارد و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است. شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی این محصول را برای کاربردهای مختلف تهیه نمایید.

ذخیره ایمن پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان

پودر کلر شرکت نیرو کلر اصفهان یک ماده شیمیایی خطرناک است و نیاز به دستکاری خاصی دارد. هنگامی که در انبار خشک نگهداری می شود ثبات بسیار خوبی دارد و قدرت خود را در طول زمان حفظ می کند.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید