تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

بهترین سایز و اندازه استخر ویلایی و خانگی

شیمیایی
بهترین سایز و اندازه استخر ویلایی و خانگی

شنا از محبوب‌ترین ورزش‌ها در تمام کشورها و بین همه اقوام است . وجود استخر میتواند اوقات شادی را برای افراد در هر سنی در خانه و ویلا بوجود بیاورد . استخر شنا هر چقدر بزرگتر باشد هزینه و نگهداری بیشتری لازم دارد . بعد از پر آب در استخر باید به فکر تصفیه آب استخر و نگهداری بهداشتی آب استخر باشیم . مهمترین و اساسی ترین روش ضدعفونی آب در دنیا کلر زنی میباشد . کلر هرگونه آلودگی و میکروارگانیسم ها موچود در آب را از بین مبیرد .استفاده از قرص کلر و پودر کلر برای ضدعفونی آب استخرها متداول است .

در زمان احداث استخر معمولا” بخاطر ذوق داشتن استخر اختصاصی به هزینه نگهداری و دردسرهای بعدی آن زیاد فکر نمیشود و بخاطر همین شرایط نگهداری کمی دشوار و هزینه و وقت زیاد بعد از مدتی خیلی از استخرهای خانگی و ویلایی بدون آب و بلا استفاده میماند.

داشتن یک استخر کوچک ۱۰ تا ۳۰ هزار لیتری به خاطر همین مشکلات قابل استفاده همیشگی بهتر از یک استخر بزرگ غیر قابل استفاده است . هزینه نگهداری کمتر و امکان تعویض آب راحتتر استخر کوچک تر را بهترین انتخاب شما میکند . حتی اگر از نظر مالی هزینه استخر بزرگ برای شما موردی ندارد به استخرهای محتمع آپارتمانی استخر دار یا منازل ویلایی اطرافتان نگاه کنید تا به نتیجه حرف این مقاله برسید .

استخرهای خانگی به دو دسته سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شوند. استخرهای سرپوشیده هزینه‌ کمتری دارد و نگهداری راحت تری دارند نسبت به استخرهای روباز بوده که معمولا در باغ و حیاط خانه‌های ویلایی ساخته میشوند .

 

 

 

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید