تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

درباره ما

شرکت جهان شیمی واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع است

شرکت جهان شیمی در سال ۱۳۷۰ در شهر تهران تاسیس گردید .

در سالهای اولیه تاسیس شرکت , تهیه و تامین مواد اولیه شیمیایی صنایع غذایی و دارویی و صنایع تصفیه آب و صنایع پتروشیمی و دیگر صنایع و نیز تجهیزات و لوازم مورد نیاز دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی سطح کشور از اقدامات این شرکت بود .
از سال ۱۳۸۰ شرکت جهان شیمی در راه توسعه فعالیتهای خود واردات مواد اولیه شیمیایی صنایع از کشورهای اروپایی همچون آلمان و ایتالیا و فرانسه و کشور آمریکا و کانادا و کشورهای آسیایی همچون چین و هند را در سرلوحه کار خود قرار داد و از یک تامین کننده و فروشنده به یک واردکننده مواد شیمیایی صنایع بابالاترین کیفیت تبدیل گردید .

صادرات مواد شیمیایی به کشور آلمان و ترکیه و عراق و پاکستان و افغانستان نیز بصورت محدود در این سالها توسط شرکت ما صورت گرفته است و در جریان میباشد .

فروش مواد شیمیایی ایرانی نیز بصورت محدود همچون اکسید روی و سولفات مس و هیپوکلرید کلسیم یا کلر و امثالهم در این شرکت صورت میگیرد .

در پی مشکلات بوجود آمده به جهت تحریم های اعمال شده جدید توسط رییس جمهور کشور آمریکا در سال ۱۳۹۷ , شرکت جهان شیمی فعالیت واردات مواد اولیه شیمیایی خود را بر روی کشورهای آسیایی همچون کشور چین و هند معطوف نموده است .
در حال حاضر بیشتر واردات شرکت جهان شیمی از کشور چین میباشد و بعد از این کشور , واردات از کشور ترکیه  و هند بصورت محدود توسط شرکت جهان شیمی انجام میگیرد .

امیدواریم در طی این ۲۹ سال فعالیت توانسته باشیم سهمی کوچکی در تولید صنایع داشته باشیم و صادقانه به چرخه تولید کشور عزیزمان و مشتریان گرامی کمک کرده باشیم .

سرلوحه فعالیت کاری شرکت جهان شیمی

  • ارائه بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مواد اولیه
  • ارسال مواد اولیه شیمیایی در اسرع وقت به سراسر کشور
  • صادق بودن با مشتریان در تمام مراحل فروش
جهان شیمی

برنامه های آینده شرکت جهان شیمی

شرکت جهان شیمی در تلاش میباشد در پی رفع نسبی مشکلات واردات از کشورهای اروپایی و آمریکا دوباره اقدام به واردات مواد شیمیایی از تولید کنندگان مطرح اروپایی و آمریکایی  نماید . در حال حاضر شرکایی از کشور ترکیه و امارات بعنوان شرکا این شرکت میباشند .در آینده نزدیک از کشور آلمان و ایتالیا و فرانسه چند شرکت با شرکت جهان شیمی همکاری تنگاتنگی خواهند داشت . شرکت جهان شیمی در این ۲۶ سال فعالیت خود سعی نموده است مواد شیمیایی درخواستی مشتریان با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه نماید .شرکت جهان شیمی آماده هرگونه همکاری با عزیزانمان در سراسر کشور و کشورهای دیگر در سرمایه گذاری مشترک و فروش مواد اولیه صنایع در ایران میباشد .همچنین آماده مذاکره با شرایط مطلوب دو طرفه جهت واردات و صادرات بصورت مشترک با سرمایه گذران محترم میباشد .

جهان