تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی

شیمیایی مقالات (عمومی)
قیمت خرید و فروش کلر ایرانی

جهان شیمی قصد دارد در طول این نوشتار اطلاعاتی درباره ویژگی ها، خواص و کاربرد کلر ایرانی در مصارف خانگی و صنعتی صحبت کند. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کلر ایرانی می توانید به فروشندگان کلر ایرانی مانند جهان شیمی مراجعه کنید. 

مراکز خرید و فروش کلر ایرانی در ایران

اکثر مراکز خرید و فروش کلر ایرانی در تهران وجود دارد و سایر فروشندگان کلر در سراسر کشور هم خرید خود را از تهران انجام می دهند. بنابراین اگر قصد خرید کلر ایرانی و  هر گونه مواد شیمیایی دیگر را دارید این کار را در تهران انجام دهید؛ چرا که اغلب مراکز وارد کننده کلر و مواد شیمیایی در پایتخت مستقر هستند. 

طبیعتا وقتی که سایر استان ها و شهرستان ها خرید کلر ایرانی را در تهران انجام می دهند، قیمت فروش و عرضه آنها نیز بیشتر از تهران خواهد بود؛ بنابراین اگر قصد خرید کلر ایرانی ارزان را دارید حتما خرید خود را در تهران انجام دهید. همچنین از طرفی اکثر مراکز خرید و فروش کلر ایرانی در تهران به عنوان تامین کننده های اصلی هستند و احتمال اصالت و مرغوبیت کالا در این مراکز بیشتر است. 

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در پایتخت هم از نظر کیفیت، تجربه و سابقه در یک سطح قرار ندارد. شرکت جهان شیمی به عنوان واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع است که تجربه زیادی در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی در تهران دارد و از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. بدون شک تجربه طولانی مدت و رزومه موفق جهان شیمی در این زمینه می تواند مهر تاییدی بر کیفیت محصولات این شرکت باشد. 

معرفی اجمالی کلر ایرانی

کلر ایرانی یکی از انواع ترکیبات کلردار می باشد که به آن پرکلرین، کلرین، نمک کلسیم، کلسیم اکسی کلراید، اسید هیپو کلرو، هیپو کلریت کلسیم و پودر سفید کننده نیز گفته می شود.

کلر ایرانی سفید رنگ است، قابلیت انحلال در آب را دارد و خاصیت گندزدایی دارد و از آن به منظور ضدعفونی کردن آب آشامیدنی، آب استخر، فاضلاب، اماکن آلوده عمومی مانند بیمارستان ها و … استفاده می کنند.

پرکلرین یکی از رایج ترین و پراستفاده ترین ترکیبات کلر در صنعت است که با درصد خلوص ۶۰ تا ۶۵ درصد به بازار عرضه می شود.

شایان ذکر است که کلر ایرانی فرمول شیمیایی Cl۲ دارد و در دمای اتاق به شکل گاز است. همچنین این ماده بوی تند و زننده ای دارد و در صورت استنشاق آن باعث خفگی فرد می شود. این ماده واکنش پذیری بالایی دارد و با سرعت با سایر ترکیبات واکنش می دهد و ترکیبات نمکی تولید می کند. ساده ترین ترکیب کلر دار موجود در طبیعت نمک طعام می باشد. 

مشخصات ظاهری کلر ایرانی

کلر ایرانی ماده ای جامد و به رنگ سفید است که قابلیت انحلال پذیری بالایی در آب دارد. دمای جوش کلر ایرانی ۳۴- درجه سانتی گراد است و درصد خلوص آن بین ۶۰ الی ۷۰ درصد است. یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت خرید و فروش کلر ایرانی حجم آن است چرا در بازار در بشکه های پلاستیکی ۴۰، ۴۵ و ۵۰ کیلویی عرضه می شود و برای مثال قیمت کلر ۴۵ کیلویی از قیمت کلر ۴۰ کیلویی بیشتر و از قیمت کلر ۵۰ کیلویی کمتر خواهد بود. 

مقایسه قیمت خرید و فروش کلر ایرانی به نسبت سایر محصولات

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی به نسبت سایر محصولات شیمیایی متوسط است و به راحتی می توانید از شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید کنید. البته در هنگام خرید کلر ایرانی به این نکته توجه داشته باشید که نمونه های تقلبی آن هم در بازار موجود هستند و حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید. 

ویژگی های مشترک کلر، پودر کلر و کلر استخر 

به کلر یا پودر کلر هیپوکلریت کلسیم گفته می شود و از آن برای تصفیه آب و فاضلاب ها استفاده می شود. این ماده شیمیایی علاوه بر خاصیت میکروب کشی یک اکسید کننده بسیار قوی است که برای سفید کردن پارچه نیز کاربرد دارد. 

از کلر استخر به منظور ضدعفونی کردن آب استخر استفاده می شود و همچنین به عنوان یک ماده سفید کننده و گندزدا نیز کاربرد دارد. این ماده سمی است و بوی زننده و تندی دارد. 

چگونگی تولید کلر ایرانی

کلر ایرانی طی یک واکنش چند مرحله ای بین کلر و کلسیم هیدروکسید تولید می شود. این فرآیند در مجاورت هیدروکسید سدیم انجام می شود:

Cl۲ + ۲ Ca(OH)۲ _________  Ca (ClO)۲ + CaCl۲ + ۲ H۲O

طی این فرآیند دوغاب پرکلرین تشکیل می شود که پس از این مرحله نیاز به فرایند فیلتراسیون و خشک شدن است. 

کاربرد کلر ایرانی چیست؟

از جمله رایج ترین کاربردهای کلر ایرانی عبارتند از:

  • ضدعفونی کردن آب استخر، آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی، ظروف و اماکن آلوده عمومی مثل بیمارستان ها و ورزشگاه ها
  • به عنوان یک ضد میکروب، ضد قارچ و گندزدا کاربرد دارد.
  • در ساخت حشره کش ها از آن استفاده می شود.
  • برای تهیه فرآورده های نفتی از آن استفاده می شود.
  • برای تقویت رنگدانه های رنگ ها استفاده می شود.
  • برای تولید گاز خردل از آن استفاده می شود.
  • در تولید محصولات پلاستیکی کاربرد دارد.
  • در صنعت نساجی از آن استفاده می شود.
  • در صنعت کاغذسازی به عنوان سفید کننده استفاده می شود.
  • در صنعت کشاورزی کاربرد دارد.
  • در صنعت پزشکی به منظور تولید و ساخت عینک های ایمنی و لنزهای چشمی کاربرد دارد.
  • در صنعت نظامی و دفاعی به منظور تولید عینک های دید در شب و جلیقه های ضد گلوله از آن استفاده می شود. 

شرایط صادرات و قیمت خرید و فروش کلر ایرانی

تهران-ایرانا یکی از شرکت های دانش بنیان ایرانی است که موفق به تولید کلر و سود مایع عاری از ناخالصی جیوه و دوستدار محیط زیست شد. خوشبختانه این محصول علاوه بر بازارهای داخلی به ۱۵ کشور در جهان مانند عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، اوکراین، گرجستان و … نیز صادر می شود. 

فروش کلر استخری

از کلر استخری به منظور ضدعفونی کردن آب استخر استفاده می شود. کلر استخری به صورت پودر کلر، مایع کلر و قرص کلر به فروش می رسد. استفاده از قرص کلر راحت تر از پودر کلر و مایع کلر است و به آرامی در آب حل می شود. کلر استخری بر اساس نوع استخر با درصدهای مختلفی به بازار عرضه می شود.

قیمت خرید و فروش کلر ۷۰%

کلر ۷۰ درصد کاربردهای مختلفی دارد و توسط شرکت های داخلی و خارجی به بازار عرضه می شود. شما می توانید بر اساس بودجه و همچنین اهداف استفاده از کلر ۷۰ درصد ایرانی یا خارجی خریداری کنید. 

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی ۶۵%

کلرهای ایرانی با درصد خلوص ۶۰ و ۶۵ درصد از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار هستند و قیمت خرید فروش کلر ایرانی ۶۰ و ۶۵ درصد به نسبت سایر محصولات شیمیایی خارجی کمتر است. اگر قصد خرید کلر ایرانی ۶۵ درصد را دارید ما به شما برند نیرو کلر و پارس کلر را پیشنهاد می کنیم. 

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی پارس تبریز

کلر پارس تبریز یکی از کلرهای ایرانی است که عملکرد پایداری دارد و بدون هیچ اثر بدی به صورت پودر، گرانول و قرص به بازار عرضه می شود. از کلر پارس تبریز به طور معمول برای کلر زنی آب استخر استفاده می شود. 

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی نیرو کلر اصفهان

این محصول علاوه بر اینکه به دلیل داشتن کلر خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد حاوی محلول جلبک کش هم می باشد. همچنین یکی دیگر از مزایای کلر نیروکلر اصفهان خاصیت شفافیت کنندگی آب است و همچنین این قابلیت را دارد که برخی زباله ها و ذراتی که به داخل آب ورود می کنند و توسط سیستم فیلتر استخر به دام نمی افتند را از بین می برد. 

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی کلران سمنان

کلران سمنان یکی از بهترین گزینه ها برای صاحبان استخر است که از آن می توانند برای ضدعفونی کردن سریع آب استفاده کنند. 

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید