تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

غذاهای آماده و پیش غذاهای آماده

مقالات (عمومی)
غذاهای آماده و پیش غذاهای آماده

پیش غذاهای آماده :

پیش غذاهای آماده ، در بسیاری از فروشگاه ها وجود دارند. در تهیه این محصولات تمایل بر این است که از نظر پروتئین و چربی مربوط به گوشت، تخم مرغ و پنیر غنی باشند. بنابراین معمولا به دلیل رشد میکروبی بسیار حساس و فسادپذیر هستند.
این محصولات لازم است که به صورت داغ یا سرد و خارج از محدوده دمایی مطلوب برای رشد میکروب ها نگهداری شوند.
پیش غذاهای آماده که در دماهای گرم نگهداری می شوند، ممکن است خشک شده و ارزش غذایی خود را به خصوص از نظر ویتامین ها از دست بدهند.
مصرف کنندگانی که این پیش غذاهای آماده را خریداری می کنند و آنها را در دمای اتاق، برای مدت زمان زیادی نگهداری می کنند (بیش از ۹۰ دقیقه)، در حقیقت شانس مسمومیت غذایی خود را افزایش می دهند.
زمانی که این غذاها همراه با اجزای دیگر بسته بندی می شوند، این امکان وجود دارد که بهترین شرایط برای یک ترکیب، برای ترکیب دیگر مناسب نباشد.
برای مثال و به عنوان یک اصل کلی، نان ها در دمای یخچالی که برای فرآورده های حاوی گوشت یا ترکیبات فسادپذیر دیگر مورد نیاز است، به خوبی نگهداری نمی شوند.

غذاهای آماده :

غذای آماده به آن دسته از مواد غذایی گفته می شود که آماده برای خوردن یا آماده برای گرم کردن و سپس خوردن می باشند.

در جامعه امروزی که به سرعت در حال رشد است بسیاری از افراد به دنبال راحتی بیشتر بوده و انتظار دارند که غذا به سرعت آماده شود.

برخی از مصرف کنندگان، غذاهای آماده را پاسخی به تهیه غذا که کاری خسته کننده و وقت گیر است، تلقی می کنند؛ در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان یک آفت تکنولوژیکی در زمینه مصرف مواد غذایی سالم و خوش عطر و طعم می دانند.

خدمات غذایی :

خدمات غذایی، غذا یا ترکیبات غذایی را برای مصرف در محل آماده می کنند.

در بین اشکال مختلف خدمات غذایی می توان رستوران ها، کافه تریا ، محل تهیه غذاهای آماده، بخش تولید غذا و ماشین های فروش را نام برد.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید