تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

قیمت خرید و فروش کلر آمریکایی

شیمیایی مقالات (عمومی)
قیمت خرید و فروش کلر آمریکایی

یکی از باکیفیت ترین انواع پودر کلر موجود در بازار کلر آمریکایی است که از آن برای ضدعفونی کردن آب آشامیدنی و آب استخر استفاده می شود. به دلیل کیفیت بالای این نوع کلر قیمت خرید و فروش کلر آمریکایی نیز به نسبت کلر هندی، ایرانی و سایر نمونه های مشابه بیشتر است. 

کلر چیست؟

کلر همان کلسیم هیپوکلریت یا پرکلرین است که به شکل جامد می باشد که از ترکیب آهک و کلسیم کلرید به دست می آید و حلالیت بالایی در آب دارد. این ماده  سفید رنگ است و به صورت پودر یا قرص از آن به عنوان سفید کننده یا گندزدا استفاده می شود. این ماده آتش زا نیست اما برای مواد آتش زا به عنوان یک اکسید کننده عمل می کند. 

از هیپوکلریت به منظور تصفیه و ضدعفونی کردن آب آشامیدنی، استخر شنا، آب چاها و اماکن عمومی استفاده می شود. برای ضدعفونی کردن استخر از پودر کلر یا قرص کلر استفاده می شود. 

Ph پودر کلر استخر برابر با ۱۱ است در حالی که ph قرص کلر برابر با ۹ است. از کلر استخر به عنوان ضدعفونی کردن آب استخر و از بین بردن انواع قارچ ها و باکتری های موجود در آب استخر استفاده می شود. 

انواع مختلفی از کلر در بازار موجود است که کشور سازنده و برند آنها متفاوت است از انواع کلر ایرانی گرفته مانند کلر پارس تبریز، کلران سمنان و … تا کلر هندی، کلر چینی، کلر آمریکایی و … وجود دارد. یکی از با کیفیت ترین کلرهای خارجی، کلر آمریکایی است که قیمت کلر آمریکایی به نسبت سایر کلرها بیشتر است. 

انواع کلر آمریکایی

انواع پودر کلر با درصد خلوص ۶۵، ۷۰، ۹۰ و ۱۰۰ درصد در بازار به فروش می رسد. از انواع کلر آمریکایی می توان به کلر سلوکس آمریکایی ۹۰ درصد و پودر کلر آکواپوال آمریکایی ۱۰۰ درصد اشاره کرد که قیمت خرید و فروش کلر آمریکایی از کلر هندی و چینی ۷۰ درصد یا کلر ایرانی ۶۰ یا ۶۵ درصد بیشتر است. 

دلیل بالا بودن قیمت خرید و فروش کلر آمریکایی این است که درصد خلوص آنها بالا است و همین موضوع دلیلی بر کیفیت بالای آنها است. شما با خیال راحت می توانید از کلر آکواپول آمریکایی یا کلر سلوکس آمریکایی در استخر منازل، ویلاها یا استخرهای شنای خصوصی استفاده کنید. 

شرایط نگهداری پودر کلر آمریکایی

فرقی ندارد که نوع کلر از نوع پودر است یا قرص و حتی برند آن نیز فرقی نمی کند، هر نوع کلر از جمله کلر آمریکایی را باید در جاهای خشک و خنک نگهداری کنید. در صورت قرار دادن انواع کلر در مجاورت نور آفتاب و یا اماکن گرم احتمال انفجار و آتش سوزی وجود دارد. 

نکات ایمنی استفاده از کلر آمریکایی

انواع کلر بوی تند و زننده ای دارند که می تواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی شود؛ بنابراین در هنگام استفاده از آن از ماسک استفاده کنید. پس از گذشت یک ماه و نیم از باز شدن درب بشکه، خاصیت آن کاهش پیدا می کند. پرکلرین را پس از اضافه کردن به آب به خوبی هم بزنید و پس از نیم ساعت استفاده کنید. 

یکی از راه های تشخیص پودر کلر با کیفیت، حلالیت کامل آنها در آب است. انواع کلر آمریکایی در کمتر از ۲ دقیقه در آب حل می شود و هیچ اثری از آن باقی نمی ماند. 

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید