تلفن 021-88848547   021-88317033

ارسال مواد خریداری شده به سراسر کشور در اسرع وقت

وارد کننده قرص کلر

شیمیایی مقالات (عمومی)
وارد کننده قرص کلر

شرکت های داخلی و خارجی معتبر بسیار زیادی هستند که به عنوان وارد کننده قرص کلر فعالیت دارند و انواع قرص کلر را به بازار عرضه می کند. این شرکت ها انواع مختلف قرص کلر ساده و آنزیم دار را بهترین کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند. 

وارد کننده قرص کلر، انواع قرص کلر اعم از کلر هندی آکوافیت، کلر آمریکایی و … را با درصدهای مختلف وارد بازار می کند. 

قرص کلر چیست؟

قرص کلر ماده ای ساخته شده از کلر است که به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی و سفید کنندگی که دارد از آن برای پاکسازی و ضدعفونی کردن آب استخر استفاده می شود. 

کلر (هیپوکلریت کلسیم) یک ماده جامد سفید رنگ است که انواع مختلف دارد که شامل پودر کلر، قرص کلر و گرانول است و از آن به منظور از بین بردن باکتری های و پاکسازی آب استخر استفاده می شود. 

قرص کلر یکی از بهترین انواع هیپوکلریت کلسیم است که از آن برای تصفیه آب استخر استفاده می شود. مرکز پخش قرص کلر، بهترین قرص های کلر بزرگ و قوی ۲۰۰ گرمی ۹۰ درصد و همچنین قرص های کلر کوچک ۲۰ گرمی ۷۰ درصد را وارد بازار می کنند. 

قرص کلر استخر

چرا قرص کلر بهترین نوع کلر است؟

علاوه بر ارزان بودن قرص کلر این نوع هیپوکلریت کلسیم قدرت بالایی در ضدعفونی کردن و پاکسازی آب استخر دارد. گاز کلر تولید شده از این ترکیب انواع ویروس ها و باکتری های آب استخر را از بین می برد و آب استخر را برای شناگران ایمن می کند. وارد کننده قرص کلر با ارائه با کیفیت ترین و بهترین انواع قرص کلر، این اطمینان خاطر را به خریداران می دهد که در صورت استفاده از قرص کلر شناگران استخر شما در ایمن خواهند بود. حتما در هنگام خرید قرص کلر دقت داشته باشید که این محصول باید حاوی کات کبود و مواد شیمیایی باشد تا توانایی از بین بردن جلبک ها و سایر آلاینده ها را داشته باشد. 

یکی دیگر از مزایای قرص کلر این است که به تدریج در آب حل می شود و به این ترتیب، مدت طولانی تری در آب استخر باقی می ماند. 

نحوه استفاده از قرص کلر چگونه است؟

برخلاف پودر کلر که به طور مستقیم به آب استخر اضافه می شود اما قرص کلر باید به طور غیر مستقیم به آب اضافه شود تا به تجهیزات استخری آسیبی وارد نشود. سبد اسکیمر یا سبد قرص کلر یکی از تجهیزاتی است که از آن برای پخش شدن یکنواخت قرص در آب استخر استفاده می شود. کلر زن خطی یکی دیگر از تجهیزاتی است که از آن برای پخش شدن قرص کلر در آب استخر استفاده می شود. 

سبد قرص کلر

انواع قرص کلر

انواع قرص کلر شامل قرص کلر ساده و قرص کلر آنزیم دار است که توسط مرکز پخش قرص کلر به بازار عرضه می شود. قرص های کلر آنزیم دار یا تثبیت کننده حاوی سیانوریک اسید، دی کلرید و تری کلرید هستند. سیانوریک اسید موجود در این نوع قرص کلر باعث مقاوم سازی کلر در برابر اشعه خورشید می شود و از سوختن آن جلوگیری می کند. از نوع آنزیم دار بیشتر برای استخرهای روباز و در فصول گرم سال استفاده می شود. اما قرص کلر ساده یا ناپایدار باید به همراه آنزیم های تثبیت کننده استفاده شوند تا در برابر نور خورشید مقاوم باشند.

کلام آخر

شرکت جهان شیمی یکی از شرکت های مطرح در حوزه واردات مواد اولیه شیمیایی از کشورهای اروپایی همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا و کشور آمریکا و کانادا و کشورهای آسیایی مانند چین و هند است و می توانید به عنوان وارد کننده قرص کلر به این شرکت قدیمی و البته نام آشنا اعتماد کنید. 

شایان ذکر است که این شرکت صادرات مواد شیمیایی را به کشورهایی مثل آلمان، ترکیه، عراق، پاکستان و عراق نیز انجام می دهد. 

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بزارید